Hogy tetszett nektek az első történetem?

2010. december 17., péntek

Újabb közlemény vagyis az oldal sorsa

Tudom, hogy friss helyett megint "pampogok", de az hogy zároltattam a blogomat jelentős oka volt. Nem fogom nyilvánosságra hozni hogy miért, mert nem akarok (még egy) fölösleges vitát kelteni. Sajnálom, hogy az utóbbi időben az oldal nem a történetről szólt, hanem inkább a komikról, rólatok vagy rólam Ígérem ezen változtatni fogok. 


A Blog megmarad, de zárolva lesz. Természetesen titeket nem foglak kizárni, mert aki kér meghívót az kap is. Nagyon sok erőt adtok nekem és bármit is gondolnak egy páran rólam, annyit nem ér meg az egész, hogy a blogot a levesbe dobjam.

Tehát aki szeretné az én történetemet olvasni, az írja meg nekem az e-mail címét December 24-ig és rögtön küldöm neki a meghívót.
A címeket leírhatjátok ide is vagy aki inkognitóban szeretne maradni a többiek előtt, az-az én mail címemre is küldheti

A másik oldalamat nem fogom zároltatni, mert még csak most indult :D

Köszönettel.
Kim

35 (L) vélemény (L):

kitty írta...

Szia
én csatlakozok. és megértem a döntésed, igaz nem értek veled egyet, de melletted állok
ugyhogy azt hiszem elsönek irom a címem
habár tudod
kittiszabo16@gmail.com
puszy
kitty

Niktuka írta...

szija!
Én szeretném továbbra is olvasni és kommizni úgyhogy küldöm is a cimemet.
niktuka@freemail.hu
Pussz

Heidi írta...

szia!
én is szeretnék meghívót kérni, ha lehet. az mail címem: heidi7@citromail.hu
köszönöm szépen
puszi: Heidi

Névtelen írta...

Szia! Én nagyon szeretem a történetedet!! És ha nem gond kérnék meghívót!
Címem: sango21@citromail.hu

Beatrix írta...

Szia!!Én imádom a történeted és szeretném továbbra is olvasni!!Ha lehet én is szeretnék meghívót! Az e-mail címem: m.beatrix94@gmail.com Előre is naon köszönöm!

Névtelen írta...

Szia!!
csatlakoznék én is az előttem szólókhoz,szeretem amit és és nagyon szeretném továbbra is látni miket írsz és hogyan alakított tovább a történetet:D és szeretnék én is lehetőséget kapni rá hogy ezt a későbbikben is megtehessem.

címem:f1niki@freemail.hu

csillus. írta...

szia.
én nagyon szeretem a töridet,bár nem írtam komikat, vagy ha igen akkor is ritkán. általában én ilyen "csendes olvasó" típus vagyok, hogy imádom olvasni de komizni már nem szoktam amiért bocsánatot is kérek tőled!
de én szeretném még tovább olvasni a törit és végigkövetni az egészet. úgyhogy ha nem gond és te is úgy gondolod akkor én is szeretnék egy meghívót kérni :)
(szcsilla95@freemail.hu)
puszi. csillus.

ui. csak így tovább ne add fel. sokan szeretik amit és ahogyan írsz :) higgy nekem (:

Névtelen írta...

Szia
én is szeretném továbbra is olvasni a sztorit, mert érdekel.
bettina44@freemail.hu
pusy

Kiki95 írta...

én is szeretnék csatlakozni nagyon tetszik a törd minden fejije csak azért nem írok mindig komit mert talában egyszerre olvasok el sok fejit de nagyon jó a töri.
e-mail-em tappancsoskas@citromail.hu

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Szia!

Én is szeretnék meghívót kérni. Itt az e-mail címem: dorinaaaa96@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia!

Szeretném a történeted tovább olvasni,ezért ha lehet kérnék meghívót.
e-mail:
kalonelli@freemail.hu

Mazsolä írta...

Szia! Csatlakozom az előttem szólókhoz :D
Mail-címem :
petbaby02@gmail.com

Mazsolä írta...

Szia! Csatlakozom az előttem szólókhoz :D
Mail-címem :
petbaby02@gmail.com

Zsófi írta...

Szia!
Én is szeretném tovább olvasni a történetet és szeretnék meghívót kérni ha lehet.
zsofi878@freemail.hu
Köszönöm

Henrieme írta...

Szia!
Én is csatlakozom a sorban állókhoz, szeretnék továbbra is az olvasód maradni.

henrieme@gmail.com
Csók!

Heni

Vyvy írta...

Szia!
Nem tudom, hogy sajnos hogy jutottál ideág, de melletted állok így én is feliratkoznék a többiék közé.
Puszi
vyvy94@freemail.hu

L. írta...

Szia. Természetesen szeretnélek továbbra is olvasni :)
szelkisasszony@citromail.hu

Flora írta...

monosmano@citromail.hu

Flora írta...

Bocsika én most találtam meg a töridet és nagyon teccik, izgalmas! (az elöb ezt nem küldte el bocsi)

Wyyy írta...

én én én én szeretném olvasni még (=
vivi_1208@freemail.hu

köszöntem szépen
puszillak
Wyyy(=

Alexandra írta...

Szia
Én is szeretnék meghívot mert érdekel az oldalad küldöm a cimemet.
kincsesalxandra@freemail.hu

köszönöm
Sandy

Alexandra írta...

Bocsi a cimem hibás lett szoval
kincsesalexandra@freemail.hu

Kolett írta...

Szia
Én nagyon szeretem történetedet az előbb olvastam el és sztem iszonyatosan jó... Ilyet még nem igazán olvastam és nekem nagyon tetszik ugyan úgy ahogy másik is... és csak gratulálni tudok mert nagyon szépen írsz és cselekményt is szépen építed fel...
Én szeretnék kérni meghívőt..
Emailem: kolett20@gmail.com

Nicolett írta...

Szia!

természetesen én is olvasnám tovább ha lehet. a döntéseddel nem nagyon értek egyet, de ha te így érzed akkor elfogadom és támogatlak. eddig nem sokszor írtam neked komit, de most már látom hogy ez tényleg nagyon fontos neked úgyhogy összeszedem magam:) címem: mano8817@freemail.hu

köszi, Nicolett

Timi írta...

Hali!

Én is szeretném továbbra is olvasni a történetedet. a címem: timi33@freemail.hu. Amúgy abszolút érthető a döntésed.

Pusza:D

AnaiD írta...

szia! Én is szeretnék meghívót kérni, nagyon jó a történeted.
E-mail: darkangel@altavizsla.hu
Köszi szépen.

Névtelen írta...

Szia!
én most találtam rá nemrég az oldaladra és nagyon meg tetszett a sztori :D és tetszik ahogy írsz.
Szeretném tovább nyomon követni a történetedet :D
címem:
ittika@freemail.hu
puszi
Ivett

dzseni írta...

Szia!

Én szeretném továbbra is olvasni a történetedet.
kidzse@vipmail.hu
pusz

Névtelen írta...

szia!
ha lehetne, én is szeretnék meghívót kérni.
email címeme: csoszi16@gmail.com
Köszönöm előre is
Zsófi

szannika írta...

Csatlakoom én is!
szannika@index.hu
puszi

Névtelen írta...

Szia. Én is szeretném olvasni a töridet továbbra is:))
Ha lehet akkor itt az cimem
lakatos.zsan@freemail.hu

Puszmó írta...

Meg tudlak érteni. Sajnos velem is ez a helyzet. Csak azt tudom tanácsolni, h kitartást :) puszmo@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!
Úgy tűnik,, hogy valamiről lemaradtam, mert fogalmam sincs, hogy miért zároltad a blogot. De mindegy is!
Viszont szeretnék meghívót kérni, hogy továbbra is tudjalak olvasni!
barek@fibermail.hu
Köszi, Zsuzsi

Anita írta...

Szia!
Karácsonyi ajándékként: Szeretnék kapni egy meghívót!!!!!!!!!:D
gilmoregirl.heyace@gmail.com