Hogy tetszett nektek az első történetem?

2010. szeptember 14., kedd

Új feji!? :D

Sziasztok!

Vyvy, vagyok, és azért írok én nektek, mivel ugye Zsófi Olaszországba ment ünnepelni (amiért nagyon, de nagyon irigylem :D ), ezért ő nem tudja hozni nektek onnan az új fejit!
Viszont!, nekem elküldte, és megkért hogy rakjam majd fel nektek! :D
Pont ezért írok, hogy megkérdezzem mikor szeretnétek a frisst olvasni, hisz ha jól tudom Zsófi csak vasárnap jön haza. Ezért arra gondoltam, hogy mi lenne ha csütörtök délután tenném fel nektek. Így a csütörtöki frissig is kb. annyit kéne várnotok, míg majd az azt követő frissig, hogy Zsófi hazajön és hozza nektek (ami szerintem jobb esetben is hétfő!).
Én így gondoltam, de várom e bejegyzés alatt a komikat, hogy nektek milyen ötletetek van.
Addig is sok pux neketek :P

U.i.: ugye én már olvastam a folytatást, így elmondhatom, írtó jó feji következik, de majd kiderül hogy kinek mi miatt is olyan jó! :D ;)

0 (L) vélemény (L):