Hogy tetszett nektek az első történetem?

2010. szeptember 19., vasárnap

Visszatértem

Ciao ragazze :)
Újra itt vagyok, mint látjátok :) Tegnap olyan 6 körül értünk haza és már annyira fáradt voltam, hogy csak egy rövid köszönésre volt időm.
Köszönöm a sok-sok kommentet amit az előző fejezethez kaptam, bevallom nagyon izgultam, hogy mi lesz a véleményetek :)
A frissről pedig annyit hogy írom. Szerintem holnap vagy kedden lesz új rész. Sajnálom, de több mint tíz óra kényelmetlen utazást ki kell pihenni, és persze Olaszban sem este nyolckor nyomtam be a szunyát :D
Olaszország mese szép volt! Még a tengerben is fürödtem annyira jó idő volt! És számomra nem is volt hideg. Olasz pasik...hmmmmm :P




Szerzeményem. Kemény 10 euró volt.
Nem a legjobb képek vannak benne, de nem hagyhattam ott :D



És egy kis én.

0 (L) vélemény (L):