Hogy tetszett nektek az első történetem?

2010. július 5., hétfő

2. fejezet

Hú lányok tényleg csak ismételni tudom magam nagyon köszönöm mindenkinek aki írt:):)
Azt reméltem hogy majd talán ír egy-két emberke,de erre nem számítottam. Hoztam is nektek frisst. A következő nem tudom mikor lesz, mert a családdal nyaralni megyünk,igyekezni fogok





Csak egy bajom volt csupán. A reggel nagyon hamar érkezett el New York városára.


- Mandy, Mandy ébresztő- ki a fene ugrál rajtam hajnalok hajnalán?
- Bárki is vagy, aludni akarok
- Ne mond ezt, ma találkozol az őrülten szexis Robert Pattinsonnal

El is felejtettem. Még „szerencse” hogy van, aki emlékeztet életem legrosszabb hetére.
Semmi kedvem sincs egy bájgúnárral csevegni napokon keresztül.
Jó oké, hogy kinézetre nem rossz, de amit lehet róla hallani, az nem éppen a legelőnyösebb

De sajnos akár mennyire is irtózom ettől a találkozástól kénytelen, leszek elmenni, mert ha nem akkor szörnyella nem csak, hogy kirúg a cégtől, hanem elintézi, hogy a továbbiakban egyetlen normális munkahelyem sem legyen. Ezt pedig nem igazán szeretném.

- Mandy, ha egy percen belül nem emeled fel a formás kis seggedet, akkor rádöntök egy lavór vizet- mutogatott barátnőm kissé idegesen
- Oké, megyek is. Nem kell eláztatni az ágyamat- keltem ki gyorsan
- Tudod, hogy csak jót akarok. Jajj én annyira irigyellek- ölelt át Milly
- Örülök hogy legalább te ennyire boldog vagy- majd a fürdőbe indultam
- Elárulom rajtad kívül az összes nő nah jó nem az összes csak a 99%-a örülne ha egy ilyen pasival tölthetne egy hetet
- Jajj miért még is ki ő? Oké eszméletlenül jól néz ki meg minden, de nem szeretném egy lenni a sok millió lány közül, aki az ágyában köt ki. És amúgy is kivétel erősíti a szabályt
- De ha még is a karjai között kötsz ki, akkor ugye elmondod a részleteket?

Látta hogy nem vagyok valami vicces kedvemben, ezért még mielőtt bármit is hozzávághattam volna kiment a fürdőből
Gyorsan beálltam a zuhany alá, megmostam a hajamat, közben pedig próbáltam nem Robra gondolni.
Jó oké, kár tagadnom, hogy nekem nem tetszik, mert igen is bejön, de semmi szükségem még egy nőcsábászra.

Gyorsan készen lettem a fürdéssel, drága barátnőm pedig segített megcsinálni a hajamat, amit egyszerűen csak kivasaltuk. Nem szerettem volna cicababa hatást kelteni. Elvégre dolgozni megyek nem, pedig szórakozni.
A ruha kiválasztásával már voltak problémák, ugyan is Milly egy igazán kihívó darabot választott, amiből a fél mellem kint van.

- Ugye nem gondolod, hogy én ezt fel fogom venni? Maximum buliba hordok ilyet, vagy ha már ki vagyok éhezve egy kis szexre, nem pedig dolgozni
- Nah a kedvemért- próbált győzködni
- Nem- kaptam ki a kezéből a ruhát, majd a fiókom legmélyére süllyesztettem

Miután végre megtaláltuk a tökéletes darabot, magamra kaptam egy könnyű sminket, bekaptam egy-két falatot, majd elindultam dolgozni.

Illetve mentem volna, csak hogy éppen egy kibaszott taxi sem volt hajlandó megállni mellettem. Nagyszerű.

Már majdnem elveszett minden reményem, mikor egy sárga csodamasina nem messze tőlem parkolt le. Olyan gyorsan futottam a kocsihoz, mintha az életemért küzdenék. Bár nem ez nem áll távol a valóságtól. Ha én ma elkések, akkor Miranda megöl, sőt megkínoz.
Éppen szálltam volna be a kocsiba mikor valaki a kezemnél fogva visszarántott.

- Aranyom nem veszed észre, hogy éppen várt valakire ez a taxi?

Már készültem volna leordítani a pasi fejét, hogy még is mit képzel magáról, de mikor szembesültem, azzal hogy kivel is állok szemben hát, köpni-nyelni nem tudtam

- Jól van, nem kell semmit sem mondanom. Látom a szemeidben, hogy bejövök neked. De eléggé csinos darab vagy. Esetleg találkozhatnánk valamikor

Nah és itt jött a második sokk. Azt eddig is tudtam róla, hogy egy arrogáns pöcs, de hogy még beképzelt is legyen…
És különben is mit gondol magáról?
Nah majd adok én neki

- Hát sajnos ma nincs szerencséd. Nekem nem jönnek az ilyen selyemtípusú férfiak. Sőt állítom, hogy jobban ismered a tükröt, mint a barátnődet. Jajj bocsi nincs is barátnőd, hiszen ki szeretne egy ilyen pasit magának?- adtam ki magamból minden dühömet
- Nem kell adni itt az ártatlant. Látom rajtad, hogy kellek neked, állítom, hogy bugyit is kéne cserélned már, annyira felizgultál rám
- Hogy te mekkora egy…- próbáltam a megfelelő kifejezést találni rá, de ekkora tuskóra ez roppant nehéz
- Mekkora egy tökéletes, vonzó, szexis vagyok - fejezte be a mondatomat. Még hogy tökéletes? Fényévekre van ez attól. Nah jó az igaz hogy irtó dögös, de ennél több nincs benne
- Sajnos nekem dolgozni kell mennem. Itt a névjegykártyám. Hívj fel bármikor, ha csak egy kis kényeztetésre vársz- majd a dekoltázsomba, rakta a kis lapocskát.
- Nem kell a kibaszott telefonszámod - téptem össze előtte- és képzeld én is munkába igyekszem, így hát, ha megbocsátasz – ültem volna be ismét a taxiba, ám ekkor egy ismerős hang kiáltott felénk.
- Szia Mandy. Nem is tudtam, hogy ma együtt fogunk menni forgatásra. Örülök, hogy összeismerkedtetek Robbal hiszen egy hétig, együtt lesztek – jött oda mosolyogva Rob ügynöke
- Ő az a lány, akiről meséltél?- kérdezte
- Sajnos igen - válaszoltam
- Hát ez nagyszerű. Azt hiszem, nagyon jól elleszünk - mondta teljes elégedettséggel
- Ennek örülök. De szálljatok be, mert nem szeretnék elkésni- utasított minket Steph


Csak egy kérdés járt már tegnap óta a fejemben: Hogy fogom ezt az egy hetet kibírni?





Továbbra is várom a pozitív és negatív kritikákat :):):)

8 (L) vélemény (L):

Névtelen írta...

Szia!

Tetszett a rész, bár a viselkedése eléggé arrogáns, de a kis bevezetőből már gondolhattuk, hogy nem egy kedves, vicces emberről van szó. Várom a kövit!

Szia

Kim írta...

szia :) Igen, én most a rossz fiú Robot szeretném leírni nektek akit elragadott a hírnév. Persze ez idővel meg fog változni :)
Köszönöm a kommentedet. Pusz

คภςรא írta...

áá nagyon tetszik a történeted :D
huu de várom a folytit
jó nyaralást

Niki írta...

Szia!
Nagyon jó lett! Örülök is meg nem is,h Robot így ábrázolod:)Mi lesz még itt az az 1 hét alatt:)
Pussz

Kim írta...

Szia Niki:)
Köszönöm hogy írtál.
Csak ismételni tudom magam, idővel nem lesz ilyen a mi Robunk, csak ezúttal más oldalról szerettem volna őt megközelíteni:)
Pusz

Kim írta...

คภςรא

Örülök hogy tetszik:):) És természetesen neked is köszönöm hogy írtál valamint a jókívánságodat:)
Pusz

Lilla írta...

Szia!
Tetszik, hogy így közelíted meg Rob karakterét. Ez külön érdekesség a történetbe. Kellemes nyaralást kívánok. A követőd lettem, hogy tudjam mindig mikor lesz friss. :) Sok sikert az íráshoz. Puszi
ui: Benne vagy egy link cserébe?

Kim írta...

Szia Lilla
Örülök hogy tetszik neked hogy ilyen szemszögből írom le Robot:)
Köszönöm hogy a követőm lettél :) Én is remélem jó lesz a nyaralás. Sietek vissza :)
És persze hogy benne vagyok egy link cserében. A te töridet is elolvasom majd ha hazajöttem!
Pusz
És még 1x köszönöm:)