Hogy tetszett nektek az első történetem?

2010. július 7., szerda

Csak egy kis részlet:)

Hoztam nektek egy kis ízelítőt :) Változott a terv és nem kora délután hanem este indulunk Horvátországba. Mikor hazajöttem, már hosszabb (sokkal) terjedelemben szeretnék írni. Remélem ez nektek is megfelel.
És köszönöm a támogatásotokat :)



- Látom, jól összemelegedtetek- csatlakozott a beszélgetésbe Steph – De ne is törődj vele, ő mindenkivel így viselkedik. Az lenne a furcsa, már ha nem így lenne.
- Köszönöm, most sokkal nyugodtabb vagyok –válaszoltam kissé ironikusan
- És hogy bírod Mirandával?
- Huuuu… hát nagyon rosszul. De nem panaszkodom, én akartam ezt a munkát és örülök, hogy ott dolgozhatok. Ennyi idősen, nem sokan kapnak nála ilyen beosztást
- Hány éves amúgy? 30 talán? –kérdezte Rob
- Ha-ha-ha. Nagyon vicces vagy- hogy ez mekkora egy…
- Jajj bocsi csak nem kevesebbet mondtam? Akkor olyan 35 körül lehetsz,nem? – kérdezte, már szinte nevetve
- Látszik, hogy még az illemet sem tudod. Egy nőtől két dolgot nem kérdezünk meg. Az egyik a kora a másik pedig a súlya. De ha ennyire akarod tudni, 27 éves vagyok.
- Bukom az idősebb nőkre!- ez az ember kire nem bukik most úgy őszintén?- de még mindig jobban jártam hogy a korodat kérdeztem és nem, pedig a súlyodat.

0 (L) vélemény (L):