Hogy tetszett nektek az első történetem?

2010. november 15., hétfő

Fejezet infó és szavazás.

Rossz hírrel jövök ugyanis holnap nem tudok frisst hozni. Ennek az-az oka, hogy holnap elviszik a gépemet és ki tudja meddig nem is hozzák vissza. De nyugi, elvileg a hét végére már készen lesz. Ha ma esetleg megjön az ihletem és tudok normálisan írni akkor holnap valamennyit fel tudok tenni de nem biztos. Sajnálom. Remélem megértitek, hiszen nem én tehetek róla.
A másik pedig nem tudom láttátok-e, de új szavazást tettem ki. Jelenleg két történet van a fejemben, de az egyikből már több fejezet is készen van. Az első (ami csak terv) Rob tinédzser koráról szólna. A második (amiből már több fejezet is "készen" van) pedig szintén róla szólna, de nem egy híres színészt alakítana benne:)
Kíváncsi vagyok a véleményetekre :D mivel Rob és Mandy történetének hamarosan vége. Még nem tudom hány fejezet lesz, (az biztos hogy ötven felett mert nem akarom elkapkodni) de nemsokára vége. 

Pusz mindenkinek. Amint tudok jövök frissel. Hét végén biztos hozok:)

0 (L) vélemény (L):