Hogy tetszett nektek az első történetem?

2010. november 4., csütörtök

Lánykáim:)

Ciao ragazze:) Sajnos ma nem tudok frisst hozni, mert  kötelező családi programon voltam. (nagyszülőket kellett meglátogatni).
Mint oldalt látjátok rendszeresítettem a frisselést :D Ennek az egyik oka az, hogy látom már nem érdekel annyira titeket a történet a másik pedig, hogy sajnos egyre kevesebb időm jut a tanulás mellett írni. Nem rinyálni jöttem a komikért mielőtt valaki félreértené Sajnálom ha ezzel valakiben ellenszenvet váltok ki. Nem ez a szándékom:)
Természetesen ha látom, hogy visszatér a lelkesedés akkor többször is hozok majd részéket. Senkire sem szeretnék semmit sem ráerőszakolni, de ha több frisst szeretnétek akkor nektek is tennetek kell valamit.
Ha ezzel nem értetek egyet vagy csak szimplán véleményetek van erről, akkor mondjátok jobban mondva írjátok le nekem. Szívesen meghallgatok mindenkit:)
Legyetek rosszak:P Akinek még tart a szünet jó pihenést akinek már nem, kitartást :)

0 (L) vélemény (L):