Hogy tetszett nektek az első történetem?

2010. november 1., hétfő

36.fejezet

Sziasztok lánykáim:)
A friss mint látjátok megérkezett. Remélem nagyon örültök neki :P
Utálok komment határt adni, de ha nem írtok akkor én sem teszem fel a frisst :D
 Tehát ha szeretnétek előbb frisst mondjuk holnap vagy holnapután akkor kicsit aktivizáljátok magatokat:D

A fejezet erősen 18 :D




Újra együtt

Mint tegnap reggel, most is a leggyönyörűbb nővel a karjaimban ébredtem fel. Ránéztem az órámra, ami még szerencsére csak épp, hogy hat órát ütött, de mivel álmos nem voltam, jobb elfoglaltságot kerestem magamnak. Nem kellett sokáig keresgélnem, hiszen a mellkasomon békésen alvó lány, minden figyelmemet elfoglalta. Hosszú, barna tincsit félresimítottam arcából, és néztem kissé kipirosodott orcáját, ahogy halkan szuszog, miközben formás lábait, még álmában is az enyémnek simította. Újra feléled bennem az iránta érzett mérhetetlen, és kielégíthetetlen vágy, de türtőztettem kellett magam, hiszen még sem támadhatok rá álmaiban. Vagy mégis?
Jobb kezemmel végigsimítottam vádlián, mire az egész teste libabőrös lett. Vártam egy percet hátha felébred, és miután megbizonyosodtam róla, hogy ez nem történt meg, tovább folytattam az előbb elkezdett műveletet, csak most kicsit feljebb. Finoman végighúztam az ujjam formás fenekén. Mandy erre már mocorogni kezdett karjaimban, majd rám emelte gyönyörű gesztenyebarna szemeit. Tudtam, hogy lebuktam, de mégsem éreztem bűntudatot.
-         Mindig így szeretnék felébredni
-         A kívánsága számomra parancs hölgyem- adtam egy csókot feje búbjára.
-         Mióta vagy fent?- kérdezte, miközben egy ásítást próbált elnyomni.
-         Úgy öt perce.
-         És mennyi az idő?
-         Még csak hat óra- válaszoltam, mire szemöldökét felhúzta, majd egy csábos mosoly kíséretében a fürdőbe rohant.
Lerúgtam magamról a takarót, majd hihetetlen gyorsasággal utána mentem. Mandy már a kád szélén ült, és csak egy apró hálóing takarta el formás idomait. Összefutott a nyál a számban. Odasétáltam, majd ellentmondás nem tűrően karjaim közé fogtam, és a mosdókagylóra ültettem.

-         Rossz kislány vagy, hogy így elfutottál tőlem - suttogtam két érzéki csók között, miközben a ruhája pántját simogattam le róla, ezzel szabadon hagyva előttem vállát.
-         Akkor büntess meg

Egy lépést hátráltam tőle, majd kezeimmel szétszaggattam hálóingjét. Remélem nem volt drága darab- jutott eszembe, mikor az már a földön landolt. Vadul csókolni kezdtem ajkait, néha még finoman bele is haraptam. Láttam rajta, hogy élvezi, hiszen vágytól tüzes tekintete mindent elárult.
Nyelvemmel kemény mellbimbóit kezdtem szopogatni. Nem akartam, hogy fájjon neki, ezért próbáltam finoman csinálni, de biztos voltam benne, hogy ennek másnapra megmarad a nyoma. Kezemmel eközben lába közé nyúltam. Barlangja már tocsogott a nedvességtől, pedig nagyon, még hozzá sem értem. Először hüvelykujjammal dörzsölgettem apró pontját, de Mandyből kiszakadó sikolyok arra „kényszeríttetek” hogy egész tenyeremet rátapasszam.

-         Rob,Rob - sikította a nevem. Tudtam, hogy élvezi, ezért ki tudja hány ujjamat nőiességébe merítettem. Lassan mozgattam benne ujjaimat, miközben verejtékes arcát figyeltem.
-         Kérlek Rob- mellkasomat szorosan az övének nyomva gyorsítottam tempón, míg meg nem éreztem ujjaim körüli szorítást, valamint teste remegését. Az eddiginél is hangosabb sikoly szakadt ki torkából, miközben fejét hátravetette, ezzel kinyomva kebleit.

Ujjaimat kihúztam teste mélyéről, miközben egyik lábát a mellettünk lévő szennyesre raktam, hogy jobban hozzáférhessek lüktető pontjához. Miközben ő még mindig légzését próbálta csillapítani, addig én nyelvemmel kezdtem kényeztetni őt. Először csak végigcsókoltam húsos dombocskáit, és csak azután vetettem be csak nyelvemet.
-         Rob nem bírom- markolt szorosan a hajamba, mire még nagyobb nyelvcsapásokkal ostromoltam.
Tovább folytattam tehát a tüzes játékot, míg el nem érte a második robbanást. Nyakához hajoltam, hogy finom csókokkal hintsem be.
Miután Mandy valamelyest magához tért, kezével felfedezőútnak indult testemen, míg rá nem tapintott a lényegre. Most belőlem sikerült hangos nyögést kicsalogatnia. Hagytam, hogy eltoljon magától, majd lábaim közé ereszkedve lehúzza rólam az alsónadrágot.
Szorosan kapaszkodtam a mosdókagylóba, mikor markába fogta férfiasságomat és szorosan behunytam szemeimet.
Nem vártam meg, még testem megkapja azt, amire hosszú percek óta vágyik, hanem talán kicsit erősebben a kelleténél felrántottam Mandy-t és visszaültettem a „helyére”. Jobb lábát kissé felemeltem, miközben kezemmel segítettem neki biztonságosan elhelyezkedni.
Még szorosabban fogtam csípőjét, mikor elmerültem kedvenc helyemre. A tegnap esti tempóval ellentétben, most eszeveszettül pumpáltam, ami láthatólag szerelmemnek sem volt ellenére, hiszen egyre csak azt kiabálta, hogy gyorsabban. Ennek meg is lett az eredménye. Már majdnem a csúcsra értünk mikor éreztem hogy Mandyvel együtt süllyedni kezdünk, még végül a földön kötöttünk ki. Először azt sem tudtam, hogy mi történt de aztán észrevettem, hogy a mosdókagyló félig a földön hever.

-         Leszarom Rob. Ne foglalkozz vele- rántott magához Mandy. Engem sem érdekelt túlságosan, ezért hagytam, hogy elnyelve férfiasságomat a mennyekig repítsen minket.

Mindketten szaporán vettük a levegőt, amitől torkom teljesen kiszáradt. De kit érdekel? Hiszen én combjaimon pihen a leggyönyörűbb nő a világon. Felőlem jöhet éhség, szomjúság, mert azt is jobban elviselném, mint a hiányát.

Mikor már valamennyire magamhoz tértem, körülnéztem a fürdőszobában, ami jelen pillanatban jobban hasonlított egy csatamezőre. A mosdókagyló letörött, ezzel, vízzel elárasztva az egész szobát, a szennyestartó teteje szintén romokban hevert.
-         Szólnunk kéne valakinek, hogy ezt intézze el.
-         Egyet értek, de mégis mit fogunk nekik mondani?- kérdezte szerelmem, miközben mindegy egyes szó után, egy csókkal jutalmazott meg.
-         Hát elmondhatjuk nekik az igazat, de akkor minden pasi féltékenykedni fog rám, hogy ilyen vad barátnőm van
-         Engem meg azért fognak irigyelni, mert a föld, sőt az univerzum legszexibb palija az enyém.
-         Engem hidd el, jobban fognak irigyelni- „vitatkoztam” vele.
-         Hát majd meglátjuk.
Pár forró csók után, aztán kénytelenek voltunk felkelni, bármennyire is ennek az ellenkezőjét szerettük volna.
Miközben Mandy felöltözött, addig én leszóltam a recepcióra, hogy akadt egy kis gond. Nem sokkal később megérkezett két negyvenes éveiben járó férfi, akik azonnal a fürdőszobába vették az irányt.  Mikor meglátták hogy mi is a probléma, rögtön fülig ért a szájuk és nem győzték visszafojtani a nevetést.

-         Mi lenne, ha röhögcsélés helyett inkább a munkájukra koncentrálnának?- szóltam rájuk, mert már kezdtek idegesítettek.
Az egyik pasas azonnal elhallgatott ,de a másik asszem portugál nyelven elkezdett valamit motyogni.
-         Nézze, ha nem akarja, hogy szóljak a felettesének akkor nagyon ajánlom, hogy ezt befejezze- szóltam rá ismét, most már kicsit idegesebben, majd otthagytam őket.

Szerelmemhez igyekeztem, aki a nappaliban beszélgetett valakivel telefonon. A szavaiból nem sok jóra következtettem.

-         Rendben és gratulálok, majd sietek vissza, ahogy csak tudok, renden. Szia-, tette le végül a telefont, én pedig karba tette kézzel vártam mit fog mondani.
-         Jamienek megszületett a kislánya, és mivel eléggé kevesen vagyunk a bárban, vissza kell mennem dolgozni- sejtettem, hogy ezt foglya mondani.
-         És nem tudnak valaki mást behívni?- kezdtem rögtön más lehetőség után kutatni.
-         Sajnos nem lehet
-         Akkor mondj fel és maradj itt velem- vetettem fel az ötletet
-         Néz Rob, én nagyon örülök, hogy itt lehettem, ez a pár nap mesés volt, de vissza kell mennem. Nekem is van munkám.
-         Akkor ma elmész.
-         Igen. Megyek, lefoglalom a gépet- vonult el szobájába.
Rohadtul nem erre számítottam, de sajnos nem tudok mit tenni. Ha el akar menni, akkor elmegy. Tényleg, mi van, ha ez csak egy kifogás és valójában nem is kell visszamennie?- jutott először ez a lehetőség az eszembe, de aztán gyorsan elvetettem. Ha annyira el akart volna menni, már rég megtette volna.

-         Mikor indul a géped?- kérdeztem tőle, miközben ruháit a bőröndjébe pakolta.
-         Csak este, mivel előbb nem kaptam jegyet- csak este. Lehet mégis igazam volt?
-         Rob mi a baj?
-         Semmi, semmi.
-         Nézd, látom, hogy van valami bajod, mondd el nyugodtan
-         Ugye nem azért mész el, mert nem akarsz velem lenni?- kérdeztem meg végül.
-         Dehogyis. Figyelj én- ült le velem szembe - Ezalatt a pár nap alatt sok minden történt, ami ráébresztette arra, hogy bárhogyan is küzdhetek én érzelmeim ellen, nem fogok tudni nekik ellenállni.
-         Ez azt jelenti, hogy kapok még egy esélyt?
-         Szeretlek Rob- csókolt meg, amivel választ kaptam kérdésemre. 

14 (L) vélemény (L):

Szilvi írta...

Szia! Kibékültek!!!!!!!!!Erre vártam , mióta összevesztek! Nagyon jó lett ez a rész is,pláne a mosdós-szerelős:))) Ahogy látom Rob még mindig paranoiás és még kitudja,hogy mi?!:P

Nagyon várom a következőt!!!!!

L. írta...

Omfg !!! Bazz nagyon hot lett :) Imádtam .Mekkora már összetörték a berendezést !!!:D És igen végre egymásra találtak már nagyon hiányzott nekem a 18+ ..Igen perverz vagyok és nem titkolom :D
De Rob...utálom , hogy a pasik mindig akkor gyanakodnak amikor nem kéne , amikor meg igen akkor nem veszik észre.Remélem mostanában nem lesz összezörrenés .
Imádom ahogyan és amit írsz !
Siess légyszi ne kínozz !
Xoxo

Névtelen írta...

hihi a kis vandálok szétszedik a fürdőt...xDD
ez a feji olyan jo volt nincs függővég amit imádok eccerűen szuper:))

Vyvy írta...

Szia!
Igen, igen, igen! Én is ilyen kibékülésre vágyom! Rob velem nem akarja összetörni a mosdókagylót?! :D ;) Na jó elszaladt velem a ló, pedig jó lovaglás volt! :p ;) Na mostmár tényleg befejeztem! :D Bírtam ahogy a szerlők röhögtek! Azért én kiváncsi lennék mit is motyogott portugálul?! :D
Viszont megint megilyedtem, hogy Rob elbizonytalanodik, és megint összevesznek mielőtt Mandy hazamegy, de hálistennek nem, így most minden boldog! :D
Jaj, nagyon várom már a kövit! :D
Sok pux :P

Rose írta...

Szia! Nagyon jó lett a fejezet! Olyan aranyos Rob...nagyon várom a folytatást puszi Rose

Niky írta...

Szia!!!!!Végre kibékültek de Robnak megint hülyeség járt a fejébe de nem baj így szeretjük:):):)

I. írta...

Hmm...kicsit vadak voltak. :D Jaaj már a végén azt hittem, hogy Rob megint elszúrja, de szerencsére nem. És KIBÉKÜLTEK :D Hurrááá! ÉS mi ez az utolsó rész dolog?

Timi írta...

Hali!

Nagyon szupi lett eza fejezet is. Eléggé vadra sikerült az ébredésük:D A telefonhívás után majdnem biztos voltam, benne, hogy Rob megint mondani vagy csinálni fog valami marhaságot, de kivételesen sikerült megállnia. Nagyon örülök, hogy szent a béke. És nagyon várom a kövit.

Pusza:D

Kim írta...

Lányok köszönöm a komit :D Hát Robci még mindig nem tudta teljesen levetkőzni gátlásait de a kövi részben Londonba mennek, ahol talán végre kinyílik a kapu..:D
Pusz mindenkinek:)

ria írta...

na hol kezdjem? megint a 10dik komment.^^
nagyon tetszett. pláne megint a vége. nagyon aranyosak.:$
örülök, h megbeszélték meg minden, tetszett de kár, h haza kell mennie. de azért lájkoss rész lett.xdd
na remélem akkor kapunk ma frisset. pusszancs.:)

ria írta...

najo csak kilencedik, d nemláttam.:$:DDD

Névtelen írta...

Szia!
Végre boldogság nagyon jó lett várom a kövit!!!

Sz. Eszter írta...

Szia!
A fejezet maga csodás volt:) Imádom, hogy Rob szemszög van és hát a mosdó leszakítás azért nem volt semmi:)
Viszont ne a komikért írj:) Nem kapsz olyan nagyon durván keveset, hogy meg kelljen szabni a komihatárt. Mindig hozzuk a szintet. Mikor ma olvastam, hogy 20komiért cserébe lesz friss úgy voltam vele hogy igen, jó akkor én csak azért sem írok, bármennyire is szándékomban állt. Tudom, hogy milyen ha nem kapsz elég visszajelzést. De neked nagyjából mindig hozzuk az átalagot. Ne vedd ezt annyira a szívedre. Mindenkinek meg van a maga baja. Én is néha belustulok, nyűgös vagyok, fáradt se időm se kedvem még megjegyzést is fabrikálni és nem komizok de ha magadba nézel szerintem te se írsz mindig mindenkinek akit olvasol:) Sőt ebben biztos vagyok:D Bevallom én is nyafogtam régen egy csomót de megtanultam, hogy felesleges. Ezzel inkább ellenszenvet fogsz kiváltani az emberekből és nem a munkád fogják dícsérni amit nem mellékesen maximálisan kiérdemelsz hanem azt fogják nézni, hogy komikat akarsz tőlünk minden áron. Amíg van 5-6 ember aki olvas és magától megjegyzést ír addig nincs baj:) Hidd el, hogy fontos nekünk, hogy minél hamarabb hozd a frisst de van h te se tudsz rendszeresen új fejit hozni, mert tanulsz beteg vagy ( nem mellékesen jobbulást) és hát nekünk sincs mindig kedvünk rendszeresen komizni:) Persze a kettő nem ugyan az hisz komit írni max 5 perc attól függ milyen hosszú egy új részt megírni pedig több óra sőt ha nincs ihlet több nap. Nekem nem kell magyarázni azt hiszem:)
Szóval a lényeg, hogy a feji zseniális volt de ne legyél olyan nyafka mint amilyen én voltam. Hidd el, hogy szeretjük amit írsz és érdekel minket, mert ez így van:)
Csók:
Kesha

Névtelen írta...

Ó ez /is/ nagyon jó lett!aza mosdókagylós szeretkezés!csodásak együtt!
csao dona